Çerez Örnek

ULUSLARARASI İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜÄžÜ

İş Bazında Görev Tanımı

 

  • Erasmus+ öÄŸrenim ve staj hareketliliÄŸi iÅŸlem süreçlerine iliÅŸkin takvimin oluÅŸturulması ve DeÄŸiÅŸim Programları Komisyonuna sunulması
  • Erasmus+ öÄŸrenim ve staj hareketliliÄŸi için Yabancı Diller Yüksekokulundan yazılı yabancı dil sınav tarihi alınması,
  • Erasmus+ öÄŸrenim ve staj hareketliliÄŸi için üniversitemize ayrılan hibenin birimleri paylaÅŸtırılması için çalışmaların yapılarak DeÄŸiÅŸim Programları Komisyonuna sunulması,
  • Erasmus+ öÄŸrenim ve staj hareketliliÄŸi baÅŸvurularına iliÅŸkin ilan hazırlanması ve baÅŸvurulardan en geç 20 gün önce web sayfasında ilan edilmesi,
  • BaÅŸvurulara iliÅŸkin gerekli düzenlemelerin yapılması,
  • Erasmus+ öÄŸrenim ve staj hareketliliÄŸi deÄŸerlendirme ve seçim komisyonunun oluÅŸturulmasına iliÅŸkin birimlere yazı yazılması ve komisyon üyelerinin görevlendirmelerine iliÅŸkin birimlere bildirilmesi,
  • BaÅŸvurulara iliÅŸkin ayrıntılı bilginin birimlere yazı ile bildirilmesi ve koordinatörlere e-posta ile bilgilendirme e-maili gönderilmesi,
  • Yazılı yabancı dil sınav sonuçlarının web sayfasında ilan edilmesi, koordinatörlere e-mail yoluyla bildirilmesi,
  • BaÅŸvuru belgeleri ve uygunluk denetim belgelerinin birimlerden temin edilmesi ve kontrollerinin yapılması,
  • Seçim sonuçlarının kontrol edilmesi, DeÄŸiÅŸim Programları Komisyonuna sunulması, komisyon kararına sunulması ve sonuçların web sayfasında ilan edilmesi,
  • BoÅŸ kalan kontenjanlara yerleÅŸtirmenin yapılarak DeÄŸiÅŸim Programları Komisyonuna sunulması, sonuçların web sayfasında ilan edilmesi,
  • Kabul edilen öÄŸrencilere gerekli belgelerin düzenlenmesi,
  • Kabul edilen öÄŸrencilerle üniversitemiz arasında hibe sözleÅŸmesi imzalanması,
  • ÖÄŸrenci ve koordinatörlere oryantasyon eÄŸitimi verilmesi,
  • Hibe sözleÅŸmesi imzalanan öÄŸrencilerin bilgilerinin Mobility Tool hareketlilik aracına girilmesi,
  • Feragat eden öÄŸrencilere iliÅŸkin iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • Kabul edilen ve hibe sözleÅŸmesi imzalanan öÄŸrencilerin %80’lik ilk ödemelerinin gerçekleÅŸtirilmesi için gerekli yazışmaların yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • Kabul edilen öÄŸrencilerin öÄŸrenim-staj anlaÅŸmaları, ekle-sil iÅŸlemlerinin yürütülmesi,
  • Hareketlilik iÅŸlemini tamamlayan ve gerekli belgeleri teslim eden öÄŸrencilerin akademik tanınma iÅŸlemlerinin yürütülmesi,
  • Hareketlilik iÅŸlemleri tamamlanan öÄŸrencilerin %20 kalan hibe ödemesi veya iade iÅŸlemlerinin gerçekleÅŸtirilmesi için gerekli yazışmaların yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • Erasmus+ öÄŸrenim ve staj hareketliliÄŸine iliÅŸkin e-maillerin cevaplandırılması, öÄŸrencilere iÅŸlem süreçlerinde yardım ve desteÄŸin saÄŸlanması,
  • Erasmus+ öÄŸrenci hareketliliÄŸi kapsamında gelen öÄŸrenci baÅŸvurularının birimlere iletilmesi,
  • BaÅŸvurusu kabul edilen öÄŸrencilerin kabul belgelerinin düzenlenerek öÄŸrenci ve ilgili üniversitelere gönderilmesi,
  • Gelen öÄŸrencilerin yurt baÅŸvurularının Üniversitemiz ÖÄŸrenci Köyü’ne iletilmesi ve gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  •  Gelen öÄŸrencilere oryantasyon ve tanıtım yapılması,
  • Gelen öÄŸrenciler için hazırlanan öÄŸrenci kimlik kartı ve tanıtım materyallerinin öÄŸrencilere teslim edilmesi,
  • Gelen öÄŸrencilerin ikamet iÅŸlemleri için gerekli belgelerin düzenlenmesi,
  • Gelen öÄŸrencilere iÅŸlem süreçlerinde yardım ve desteÄŸin saÄŸlanması,
  • Gelen öÄŸrencilerin öÄŸrenim-staj anlaÅŸmaları, ekle-sil iÅŸlemlerinin yürütülmesi,
  • HareketliliÄŸini tamamlayan gelen öÄŸrencilerin transkript belgelerinin öÄŸrenciye/üniversitesine ulaÅŸtırılması,
  • HareketliliÄŸini tamamlayan gelen öÄŸrencilerin katılım belgelerinin öÄŸrenciye/üniversitesine ulaÅŸtırılması,
  • Erasmus+ DeÄŸiÅŸim Programına iliÅŸkin ikili protokol iÅŸlemlerinin yürütülmesi, birimlerin yaptıkları protokollerin baÅŸvuru dönemi öncesinde güncellenerek web sayfasında ilan edilmesi,
  • Erasmus+ personel ders verme ve eÄŸitim alma hareketliliÄŸi iÅŸlem süreçlerine iliÅŸkin takvimin oluÅŸturulması ve DeÄŸiÅŸim Programları Komisyonuna sunulması
  • Erasmus+ personel ders verme ve eÄŸitim alma hareketliliÄŸi için Yabancı Diller Yüksekokulundan yazılı yabancı dil sınav tarihi alınması,
  • Erasmus+ personel ders verme ve eÄŸitim alma hareketliliÄŸi baÅŸvurularına iliÅŸkin ilan hazırlanması ve baÅŸvurulardan en geç 20 gün önce web sayfasında ilan edilmesi,
  • BaÅŸvurulara iliÅŸkin gerekli düzenlemelerin yapılması ve baÅŸvuruların alınması,
  • Yazılı yabancı dil sınav sonuçlarının web sayfasında ilan edilmesi,
  • BaÅŸvuruların deÄŸerlendirme kriterlerine göre puanlamalarının yapılması ve sıralanması, DeÄŸiÅŸim Programları Komisyonuna sunulması
  • Seçim sonuçlarının web sayfasında ilan edilmesi,
  • Kabul edilen personellere gerekli belgelerin düzenlenmesi,
  • Kabul edilen personellerle üniversitemiz arasında hibe sözleÅŸmesi imzalanması,
  • Hibe sözleÅŸmesi imzalanan personellerin bilgilerinin Mobility Tool hareketlilik aracına girilmesi,
  • Kabul edilen ve hibe sözleÅŸmesi imzalanan personellerin %80’lik ilk ödemelerinin gerçekleÅŸtirilmesi için gerekli yazışmaların yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • Hareketlilik iÅŸlemini tamamlayan ve gerekli belgeleri teslim eden personellerin %20 kalan hibe ödemesi veya iade iÅŸlemlerinin gerçekleÅŸtirilmesi için gerekli yazışmaların yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • Erasmus+ personel hareketliliÄŸine iliÅŸkin e-maillerin cevaplandırılması, personellere iÅŸlem süreçlerinde yardım ve desteÄŸin saÄŸlanması,
  • Erasmus+ öÄŸrenci ve personel deÄŸiÅŸimine iliÅŸkin Ulusal Ajansla ve üniversitemiz diÄŸer birimleriyle yapılan yazışmaların yürütülmesi,
  • Bir sonraki sözleÅŸme dönemi Erasmus+ hareketliliÄŸi gerçekleÅŸtirebilmek için Ulusal Ajansa teklif çaÄŸrısında bulunulması,
  • İlgili hareketlilik dönemi için Ulusal Ajansa ara rapor ve final raporlarının hazırlanarak iletilmesi,
  • İlgili sözleÅŸme dönemi sonunda kapanış bütçe hesaplamasının yapılarak Ulusal Ajansa iletilmesi,
  • Mevlana deÄŸiÅŸim programına iliÅŸkin YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığının belirlediÄŸi takvim doÄŸrultusunda gerekli çalışmaların yapılması ve birimlere yazı ile bilgi verilmesi,
  • BaÅŸvuruya iliÅŸkin süreçlerin düzenlenmesi,
  • BaÅŸvuru ilanının web sayfasında ilanı,
  • BaÅŸvuru uygunluk denetimlerinin birimlerden temini ve kontrolü,
  • Uygun bulunan aday öÄŸrencilerin bilgilerinin YÖKSİS sistemine giriÅŸi,
  • Uygun görülen öÄŸrencilerin YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığına yazı ile bildirilmesi,
  • YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığınca kabul edilen öÄŸrencilerin web sayfasında ilan edilmesi ve ilgili birimlere yazı ile bildirilmesi,
  • Kabul edilen öÄŸrencilerle öÄŸrenci beyannamesi, yükümlülük sözleÅŸmesi, öÄŸrenim anlaÅŸması imzalanması,
  • ÖÄŸrenim anlaÅŸması düzenlenen öÄŸrencilere hak ettikleri bursun %80’inin ödenmesi ile ilgili iÅŸlemlerin yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığına ara raporun gönderilmesi,
  • HareketliliÄŸi tamamlayan ve gerekli belgeleri teslim eden öÄŸrencilere kalan %20’lik burs ödemesi/iade iÅŸlemlerinin yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığına final raporunun gönderilmesi,
  • Mevlana DeÄŸiÅŸim Programına iliÅŸkin protokol iÅŸlemlerinin yürütülmesi, birimlerin yaptıkları protokollerin YÖKSİS sistemine giriÅŸlerinin yapılması ve dosyalanması,
  • Farabi deÄŸiÅŸim programına iliÅŸkin ikili protokol iÅŸlemlerinin yürütülmesi, protokollerin YÖKSİS sistemine giriÅŸlerinin yapılması ve dosyalanması,
  • Farabi deÄŸiÅŸim programına iliÅŸkin YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığının belirlediÄŸi takvim doÄŸrultusunda gerekli çalışmaların yapılması ve birimlere yazı ile bilgi verilmesi,
  • Gelen ve giden öÄŸrencilere yönelik baÅŸvuruya iliÅŸkin süreçlerin düzenlenmesi,
  • Gelen ve giden öÄŸrencilere yönelik baÅŸvuru ilanının web sayfasında ilanı,
  • BaÅŸvuru uygunluk denetimlerinin birimlerden temini ve kontrolü,
  • Uygun bulunan üniversitemiz öÄŸrencilerinin baÅŸvurularının web sayfasında aday öÄŸrenci olarak ilanı ve baÅŸvurulan üniversitelere iletilmesi,
  • Gelen öÄŸrenci baÅŸvurularının deÄŸerlendirilmek üzere ilgili birimlere iletilmesi ve sonuçların web sayfasında ilan edilmesi, üniversitelere yazı ile bildirilmesi,
  • Gelen öÄŸrenciler için Yabancı Diller Yüksekokulunda yabancı dil sınavı düzenlenmesi için gerekli çalışmaların yürütülmesi,
  • Gelen öÄŸrencilerin kimlik kartlarının hazırlatılması için kimlik ofisine bilgi verilmesi,
  • BaÅŸvurusu kabul edilen ve öÄŸrenim protokolleri onaylanan gelen öÄŸrenciler için kabul belgelerinin düzenlenerek üniversitelerine gönderilmesi,
  • Yabancı dil sonuçlarının web sayfasında ilanı,
  • BaÅŸvurusu kabul edilen öÄŸrencilerimiz için öÄŸrenim protokollerinin düzenlenmesi iÅŸleminin koordinasyonu,
  • ÖÄŸrenim protokollerin uygun görülen öÄŸrencilerimizin bilgilerinin YÖKSİS sistemine giriÅŸi ve ayrıca bilgi formlarının YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığına gönderilmesi,
  • YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığınca kabul edilen öÄŸrencilerin web sayfasında ilan edilmesi ve ilgili birimlere yazı ile bildirilmesi,
  • Kabul edilen öÄŸrencilerle öÄŸrenci beyannamesi ve yükümlülük sözleÅŸmesinin imzalanması,
  • ÖÄŸrenim protokolü düzenlenen öÄŸrencilere hak ettikleri bursun %70’inin aylıklar halinde ödenmesi ile ilgili iÅŸlemlerin yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığına ara raporun gönderilmesi,
  • HareketliliÄŸi tamamlayan ve gerekli belgeleri teslim eden öÄŸrencilere kalan %30’luk burs ödemesi/iade iÅŸlemlerinin yürütülmesi ve MYS (Mali Yönetim Sistemi) sisteminde gerekli iÅŸlemlerin yürütülmesi,
  • YükseköÄŸretim Kurulu BaÅŸkanlığına final raporunun gönderilmesi,
  • DeÄŸiÅŸim programlarına iliÅŸkin yönerge/mevzuat düzenlemelerine iliÅŸkin çalışmaların yürütülmesi ve ilgili komisyonlara sunulması,
  • DeÄŸiÅŸim programlarına iliÅŸkin birimlerden gelen istatistiki verilerin düzenlenmesi,
  • Uluslararası İliÅŸkiler Koordinatörü ve Birim Sorumlusu’nun vereceÄŸi diÄŸer iÅŸleri yapmak.

Ege Üniversitesi

EGE ÜNİVERSİTESİ